Lapsest lähtumine - õppimist suunavateks teguriteks on lapse enda aktiivsus, tegusus, elamuslikkus ja mäng. Õppimine põhineb lapse vahetutel kogemustel.
Mänguline õppe- ja kasvatustegevus - mäng on lõimitud erinevate valdkondade vahel. Mängu kaudu õppimine toetab väärtuste kujunemist, iseseisvat mõtlemist ja sotsiaalsete oskuste omandamist.
Projektõpe - kogu õppeprotsessis on laps aktiivne osaleja, teda kaasatakse planeerimisprotsessi, suunatakse tegema valikuid, arutlema ning tehtut analüüsima. Projektõpe kannab endas meie lasteaia väärtusi ning on seotud digi- ja õuesõppega.
Õuesõpe - kujundame lastes loodust ja keskkonda hoidvat mõtteviisi. Laps tunneb huvi teda ümbritseva looduse vastu, loob läbi avastamise seoseid ning tunneb rõõmu õues viibimisest.
Robootika - läbi robootikategevuste arendame lapse loogikat ja probleemilahendusoskuseid, meeskonnas töötamise, teistega arvestamise ja koostööoskuseid. Võimaldame lapsel õppida põneval viisil läbi praktiliste tegevuste.
Ettevõtlik ja endaga toimetulev laps - toetame iga lapse tegutsemisjulgust, võimaldame olla tal loov ja ettevõtlik.